عکس های با مزه از حیوانات

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند. 


راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.



 با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به آسانی فایل های پی دی اف حفاظت شده را رمز گشایی کرده و آنها را از محدودیت خارج سازید و همچنین آن ها را به فایل هایی قابل کپی، پرینت و ویرایش تبدیل نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان حذف پسورد فایل های پی دی اف به صورت گروهی است.


 
 
 
 
حجم نرم افزار: 2.7 مگابایت

منبع:http://www.yjc.ir/

 Circle Dock نرم افزاری است که می تواند دسکتاپ شما را از حالت یکنواخت و ساده همیشگی خارج کرده و ظاهری شیک و مدرن به آن ببخشد.
شما می توانید به کمک این نرم افزار حلقه ای در دسکتاپ رایانه خود ایجاد کرده و میانبر برنامه های مختلف مانند ورد، اکسل، مدیا پلیر و فتوشاپ را در آن جای دهید تا ضمن زیبا شدن پس زمینه، با سرعت بیشتری به نرم افزارهای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.


از دیگر ویژگی های نرم افزار Circle Dock می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • اجرای مستقیم نرم افزارها با کلیک بر روی آیکن آنها در حلقه دوار
  • پشتیبانی از زبان فارسی و دیگر زبان های مختلف
  • قابلیت Drag and Drop برای افزودن یا حذف میانبر نرم افزارها
  • امکان تغییر پوسته حلقه نرم افزار
  • امکان ظهور یا پنهان شدن برنامه با فشردن دکمه F1 یا کلیک وسط موشواره
لازم به ذکر است این نرم افزار جالب و کاربردی رایگان بوده و بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله XP، ویستا، 7 و 8 نصب و اجرا می شود.

 منبع:yjc.ir

در این بازی Death Racing:Moto شما باید به رقابت با حریفانتان بپردازید، قدرت و توانایی خود را به آن ها اثبات کنید و به پیروزی برسید. یکی از ویژگی های این بازی این است که می توان امتیاز ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا رتبه ی جهانی خود را در این بازی به دست آورید.



عکس هایی از نمایه بازی:








برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 10.3 مگابایت