دانلود بازی ایرانی حسن کچل و راز سیب سرخ

بازی جدید و فوق العاده زیبای «حسن کچل و راز سیب سرخ» یکی از دسته بازی هایی است که با آداب و رسوم فرهنگ ایرانی ساخته شده است.

هر چند این بازی گرافیک قابل مقایسه ای با بازی های امروزی و پر حجم ندارد اما به جرات می توان گفت جذابیتش برای ایرانیان بیشتر از آن بازی ها است. محیط بازی کاملا سازگار با فرهگ غنی و اصیل ایرانی است. در این بازی شما در نقش شخصیت مشهور و به یاد ماندنی بازی (حسن کچل) به ماجراجویی می پردازید.


همچنین در حین راه می توانید الماس ها و سیب های معمولی یا یخ زده و حتی کرمو را مشاهده کرده و آن ها را بردارید.

 مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده و به جهت خلوص نیتی که نویسنده عالیقدرش برخوردار بود در مدت کوتاهی، این کتاب عالمگیر و همان گونه که در حال حاضر دیده می شود، در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده است.

 

 
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند.
 

 

 

 
مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
 
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
 

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

  سایت دريچه اینبار نرم افزار مذهبی دانستنیهای رمضان را برای دانلود آماده کرده است.

عناوین اصلی کتاب شامل:


- رمضان الکریم

- لیله القدر

- اصول عقاید

- آداب وادعیه

- احکام رمضان

- مناسبتهای تاریخی رمضان

- احادیث موضوعی

- موضوعات سخن

- مقالات در رابطه با رمضان

 

دانلود نرم افزار

110-danestanihaye-ramazan2.zip دریافت فایل

110-fa-danestanihaye-ramazan2.apk دریافت فایل

110-FA-danestanihaye-ramazan2.pdf دریافت فایل

110-FA-danestanihaye-ramazan2.epub دریافت فایل

 
بازی رایانه ای TehRun2 کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد.


شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز" نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در "مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید. 




برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

 

به گزارش صد خبر، آيا شما هنگام خواب خروپف مي كنيد و يا حرف مي زنيد؟ امروزبراي شما نرم افزاري را معرفي مي كنيم كه اين امكان را به شما مي دهد كه در زمان خواب صداي محيط را ضبط كنيد. ويژگي خوب اين نرم افزار اين است كه در هنگامي كه در محيط سكوت است و يا صداي قابل توجهي وجود ندارد به طور اتوماتيك چيزي را ضبط نخواهد كرد.
 


 

بنابراين اگر كنجكاو هستيد كه بدانيد زماني كه در خواب هستيد و يا زماني كه در اتاق نيستيد چه صداها و حرف هايي وجود دارد اين نرم افزار را دانلود كنيد.
 
براي دانلودSleep Recorder اينجا را كليك كنيد.

قابل اجرا در گوشي هايWindows Phone 8
 

 

منبع: صد خبر

اکثر ما علاقه ی زیادی به نوشتن خاطرات گذشته و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی خود داریم وگاهی در گذشته در دفتر خاطراتی این لحظات زیبا را ثبت کرده ایم. برخی اوقات هنگامی که این خاطرات زیبا را مرور می کنیم به این فکر می کنیم که کاش عکس ها و فیلم هایی در کنار این خاطرات زیبا ثبت کرده بودیم! اما جای نگرانی نیست! چرا که نرم افزار I MemoryS یک نرم افزار خاطره نویسی به زبان فارسی امکان ثبت خاطرات را در محیط رایانه به ما می دهد.

 



 

قابلیت های نرم افزار:
قابلیت ثبت خاطرات همراه با عکس و فیلم
قابلیت مرور خاطرات با امکان جستجوی پیشرفته در بین خاطرات ثبت شده

قابلیت ایجاد کلمه عبور برای هر خاطره

محیط کاملا فارسی , زیبا و کاربر پسند با قابلیت استفاده از 18 قالب رنگی

ثبت یادداشت های روزانه با امکان چاپ و دسته بندی یادداشت ها

ثبت کلمه های عبور(ایمیل ها-برنامه ها-وب سایتها)
ثبت شماره تلفن ها با امکان دسته بندی
ثبت قرارهای ملاقات
ثبت یادآوریهای روزانه
نمایش گذر زمان از قبیل روزهای سپری شده زندگی,روزهای باقیمانده تا تولد و.....

قابلیت اضافه کردن افزونه ها (گسترش نرم افزار توسط کاربران )
قابل اجرا در همه ویندوزهای 64 و 32 بیتی

سازگاری کامل با نسخه 3 و 3.5 نرم افزار
استفاده از الگوریتم های رمزنگاری پیشرفته جهت امنیت اطلاعات ذخیره شده
راهنمای بخش های مهم نرم افزار




منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

از آنجائیکه این نقشه به صورت وکتور هست شما می توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زووم کنید و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ کنید. هموطنان گرامی در مسافرت های خود می توانند از این نقشه به راحتی برای پیدا کردن مقصد خود استفاده کنند.

 

مشخصات

فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1.19 مگابایت

برای دانلود اینجا را کلیک کنید