چگونه به زمان دقیق نصب ویندوز بر روی رایانه پی ببریم؟
ممکن است تا کنون این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تاریخ نصب ویندوز شما چه زمانی بوده است؟ در این گزارش کوتاه قصد داریم تا با روشی آسان، نحوه آگاهی از تاریخ نصب ویندوز را آموزش دهیم.


ویندوز ابزار مناسبی را برای دستیابی به اطلاعاتی سیستمی و تاریخ نصب ویندوز، تعبیه کرده است. برای این کار منوی استارت را باز کرده و سه حرف cmd را تایپ کنید.

بعد از تایپ cmd و فشردن اینتر در پنجره باز شده کلمه systeminfo.exe را تایپ کنید.


جمع آوری اطلاعات حدود ۱۵ تا ۲۰ ثانیه زمان می‌برد. پس از اینکه اطلاعات جمع آوری شده نمایش داده شدند، کافیست به دنبال تاریخ نصب ویندوز و یا کلمه Original Install Date بگردید. تاریخ نصب ویندوز شما در جلوی عبارت فوق نوشته شده است!
یکی از اصلی ترین معزل های گوشی های اندرویدی کمبود فضای داخلی برای نصب نرم افزارها و بازی های متعدد است و در حالت عادی می توانید فقط تعدادی معدود از برنامه ها را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید، اما می توانید با استفاده از نرم افزار Link2SD برنامه های موجود در تلفن همراه خود را به کارت حافظه جانبی گوشی اندرویدی خود منتقل کنید. این برنامه نسبت به نرم افزارهایی که در گزارش های قبل معرفی شده بودند دارای دو ویژگی کاربردی است یکی از آن ها امکان انتقال دستی برنامه ها و دیگری محیط کاربری ساده برنامه است که می تواند شرایط را برای کاربر محیا کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، سرعت بالا، امکان انتقال اکثر برنامه ها به کارت حافظه و ... اشاره کرد.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.8 مگابایت